Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Зависи какво имаш предвид под слабо, но "да" не е от НАЙ-здравите. Маслото за дизела е 5W40, а за JTS най-добре 10W60. Също така за JTS мисля, че е достатъчно да напишеш в google и веднага да се разколебаеш или пък веднага да се решиш на такава Избора е твой, успех!

    П.П. Незнам какви са ти намеренията, но JTS мотора е сложен и скъп за газификация.
    Last edited by d3v1l; d.m.y г., 10:25.
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
    DUCATI Monster
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от hkrinkle Покажи съобщение
      Колега какво им е на втулките за които спомена? Само скърцат или се разбиват бързо и има луфтове? Ако е само скърцено мисля мога да го преживея някак...
      Колко излиза първоначалното обслужване на колата? Какво точно се сменя - ремъци, ролки, водна помпа сменя ли се? Какво е препоръчваното масло за тази кола?
      Някакви други слабости? Чувал съм, че окачването било слабо? Вярно ли е?

      И още един въпрос: проблема в JTS мотора решава ли се по някакъв начин и колко струва ако "да". Нещо ме изкушава този автомобил:

      mobile

      Лостчето за скоростите кърти.

      Мерси
      Ами поскърцват си, не е от най-здравото окачване - при мене през има/няма 5000-6000 км се трябва да си се пипа по нещо от предното окачване(за 1г и навъртях към 25000км на красавицата по нашите гладки пътища). Началното обслужване с качествени части ми беше около 900лв (при познат в сервиз, който ми взе около 100-150лв за работа) - масло (Selenia 5W40), филтри, водна помпа, ремъци, ролки, водна помпа, масло на скоростната кутия. Доколкото знам за Алфа се препоръчва точно Selenia масло. Смяна на масло + филтри ми излиза около 200-240лв(сменям филтър на купето през смяна на масло), но пак при този познат, който ми взема малко за работа. Аз се бях зарекъл, че няма да си купя италианска кола, или дизел, но след JTD-то не бих карал бензин С едно леко ремапче, колата литна направо
      Last edited by niko23; d.m.y г., 14:53.
      Alfa Romeo GT 1.9jtd

      Comment


      • #18
        Незнам дали взе кола, но качиха обява на ГТ 1.8 TS, може да ти се хареса.

        http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...3&slink=auv5pt
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
        DUCATI Monster
        Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от d3v1l Покажи съобщение
          Климатик при всички положения ще има, дори най-ниското ниво. Иначе, като собственик на ГТ-дизел и на 156-бензин, аз също ти препоръчвам дизела.

          И аз съм на това мнение .. M-Jet мотора е много добър и доста бърз ако решиш да го пипнеш + това ГТ-тата с тоз мотор доста често са набутани с екстри по мои наблюдения
          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от niko23 Покажи съобщение
            Ами поскърцват си, не е от най-здравото окачване - при мене през има/няма 5000-6000 км се трябва да си се пипа по нещо от предното окачване(за 1г и навъртях към 25000км на красавицата по нашите гладки пътища). Началното обслужване с качествени части ми беше около 900лв (при познат в сервиз, който ми взе около 100-150лв за работа) - масло (Selenia 5W40), филтри, водна помпа, ремъци, ролки, водна помпа, масло на скоростната кутия. Доколкото знам за Алфа се препоръчва точно Selenia масло. Смяна на масло + филтри ми излиза около 200-240лв(сменям филтър на купето през смяна на масло), но пак при този познат, който ми взема малко за работа. Аз се бях зарекъл, че няма да си купя италианска кола, или дизел, но след JTD-то не бих карал бензин С едно леко ремапче, колата литна направо
            Колега не се заяждам но почти 1к лева обслужване не е ли множко (ако става въпрос за София сиг. е нормално де ) приятел взе астра 1.9 които нали са с нашто ЖТД и е обслужи за около 600лв в Пазарджик.Разкажи още малко за ГТ-то че се самонавивам да сменявам Туин спарка
            Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
            New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ханкоо Покажи съобщение
              Колега не се заяждам но почти 1к лева обслужване не е ли множко (ако става въпрос за София сиг. е нормално де ) приятел взе астра 1.9 които нали са с нашто ЖТД и е обслужи за около 600лв в Пазарджик.Разкажи още малко за ГТ-то че се самонавивам да сменявам Туин спарка
              И аз не се заяждам с колегата niko23, но цените не са точно такива. Особено смяна на масло+филтри=240лв. ?!
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
              DUCATI Monster
              Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

              Comment


              • #22
                Ами сигурно зависи доста и в кой град се обслужва дадена кола.В Пазарджик преди година и 2 месеца като взех алфата от подписа ми я обслужих за 550 лв.И да се похвала малко нз на какъв ТС попаднах но от смяна до смяна долях точно 200 мл(селения голд) а, не е като да не я вкарвам в обороти особено на "аутобана" Сега мисля да сложа рейсинг-а да видим ис него как ще е.
                Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
                New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

                Comment


                • #23
                  Може би все пак е по-добре да го смениш Голда. Иначе моето ГТ го поддържам в София...
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                  DUCATI Monster
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                  Comment


                  • #24
                    Ами ще погледна цените на маслото и филрите др. път - и без това ми предстои смяна след 500км. Все пак предполагам, че за виси от марката на частите - аз съм им казал на мойте майстори да не се съобразяват с цена, а да гледат качество (няма шанс да ме лъжат в цената по никакъв начин).
                    Alfa Romeo GT 1.9jtd

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Ханкоо Покажи съобщение
                      Колега не се заяждам но почти 1к лева обслужване не е ли множко (ако става въпрос за София сиг. е нормално де ) приятел взе астра 1.9 които нали са с нашто ЖТД и е обслужи за около 600лв в Пазарджик.Разкажи още малко за ГТ-то че се самонавивам да сменявам Туин спарка
                      Ами нз колега, доверил съм се на тези хора изцяло за колата и знам, че слагат само качествени материали (така сме се разбрали). Давам пример, когато сменях термостата ми звъннаха и ме питаха - има 1 за 80лв и 1 за 170 (Behr). Казаха, че втория е много по-качествен и съответно сложихме него - оттам може да идва и разликата в начално обслужване.
                      Щом си карал/караш Алфа няма да споменавам окчаването - занеш си за него . Иначе 1.9jtd след ремап + затапен ЕГР е 187к.с - ако някой ти каже, че дизелите не вървят на високи скорости, не е карал JTD.
                      Много приятен мотор, до сега никакви грижи с дюзи и простотии по мотора (зареждам от ЕКО, зимата слагам няква добавка). Като поведение е уникална колата - остри завои ги яде за закуска с доста над ограниченията Не е особено маневрена и в града понякога е филм с паркирането, тъй като не е никак малка колата.Има огромен багажник, като за купе. Отзад за по-едирчки хора е тясно, но не и невъзможно да се поберат - за сравнение съм се качвал в Toyota Celica отзад и забрави... Вади много приятен звук, като за дизел - трака единствено като е на място, при ускорение е доста приятно да слушаш мотора.

                      Повечето ядове са от мойта простотия : смяна на съединител след ремапа, после смених и помпите на съединителя. Скъсан 1 от маркучите на турбото, предполагам, понеже я карам много бавно
                      По едно време беше решила да закусва с крушки - за 1 месец смених сиг 4-5, къси, дълги, габарити, ама ся се е кротнала нещо.

                      Друго не се сещам, ако те интересува нещо конкретно, питай
                      Alfa Romeo GT 1.9jtd

                      Comment


                      • #26
                        http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=19

                        Термостат BEHR от AXM-a,като имай предвид,че там не са най-евтините и с малко търсене може да се намери с 10-15 лв по-ниска цена. Обслужването не е това,което беше,частите за 12+ годишни коли вече не са милиони.
                        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                        Comment

                        Working...
                        X